بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 ایرانی فارسی ایرانی فارسی .

ایرانی فارسی

تاثیر فناوری های نوظهور بر طراحی UX

تاثیر فناوری های نوظهور بر طراحی UX



خواندن جزییات بیشتر


برچسب: طراحی UX چیست، طراحی تجربهٔ کاربر (UX Design) چیس، آموزش ui ux، حقوق طراح ui ux، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۱۰ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

ترافیک ارگانیک در مقابل ترافیک پولی: مزایا و ارزش آن را بدانید

ترافیک ارگانیک در مقابل ترافیک پولی: مزایا و ارزش آن را بدانید



خواندن جزییات بیشتر


برچسب: افزایش ترافیک سایت، افزایش بازدید واقعی، افزایش بازدید، چگونه ترافیک ارگانیک سایت افزایش دهیم، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۰۰ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

انیمیشن در مقابل موشن گرافیک: کدام یک برای بازاریابی بهتر است؟

انیمیشن در مقابل موشن گرافیک: کدام یک برای بازاریابی بهتر است؟



خواندن جزییات بیشتر


برچسب: موشن گرافیک و انیمیشن، تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک، تفاوت های موشن گرافیک و انیمیشن، موشن گرافیک و بازاریابی، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۵۱ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

سئو در مقابل تبلیغات گوگل: کدام یک را باید برای راه اندازی خود استفاده کنید

سئو در مقابل تبلیغات گوگل: کدام یک را باید برای راه اندازی خود استفاده کنید



خواندن جزییات بیشتر


برچسب: تبلیغات گوگل، سئو یا تبلیغات گوگل، سئو در برابر تبلیغات کلیک، سئو بهتره یا تبلیغات گوگل، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۴۲ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

چگونه از نظرسنجی های لینکدین برای تعامل بهتر استفاده کنیم؟

چگونه از نظرسنجی های لینکدین برای تعامل بهتر استفاده کنیم؟



خواندن جزییات بیشتر


برچسب: قابلیت های لینکدین، لینکدین، لینکدین ویژگی جدید نظرسنجی، نظرسنجی شبکه های اجتماعی، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۳۲ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

چگونه تحقیقات رقابتی سئو را در 9 مرحله ساده انجام دهیم؟

چگونه تحقیقات رقابتی سئو را در 9 مرحله ساده انجام دهیم؟


    • • چگونه تحقیقات رقابتی سئو را در مرحله ساده انجام دهیم؟ چگونه تحقیقات رقابتی سئو را در مرحله ساده انجام دهیم؟ › روش بی نظیر برای روش بی نظیر برای انجام تجزیه و تحلیل جامع رقابتی › روش بی نظیر برای تجزیه و تحلیل رقابتی بخش مهمی از استراتژی شما است در اینجا شما ، با روش طلایی برای انجام تجزیه و تحلیل جامع رقابتی آشنا شدید از آنها برای بهبود عملکرد خود ، پیگیری رقبا و نظارت مستمر بر رتبه بندی سایت خود استفاده › صفر تا صد آنالیز آنالیز رقابتی در سئو و استفاده از تکنیک های رقبا برای پیشرفت › صفر تا صد آنالیز صفر تا صد آنالیز رقابتی در سئو یک آنالیز رقابتی خوب و قوی می تواند دید ارزشمندی را در مورد آنچه که دیگران در کسب و کار شما انجام می دهند را فراهم کند اما انجام درست آن همیشه آسان نیست در وایت › › دوره آموزش سئو صوت یادگیری کامل و رایگان سئو آزمون › › · به جامع ترین دوره آموزش سئو در ایران خوش آمدید لطفا از جای خود بلند نشوید تا لذتی ۱۲۰ دقیقه‌ای با خواندن این مقاله آموزشی در زمینه سئو و افزایش رتبه سایت تجربه کنید در ۹ سرفصل این دوره جامع › › مراحل انجام سئو سایت مراحل انجام سئو سایت چیست؟ وب سایت شما دفتر کار شما در اینترنت › › مراحل انجام سئو سایت مراحل انجام سئوی سایت شامل موارد زیر است ۱ آنالیز سایت از نظر سئو اولین قدم در اجرای سئو این است که نقاط قوت و ضعف وبسایت را از طریق انجام یک ممیزی کامل و دقیق مشخص شود تا تصویری روشن از › راهکارهای ساده سئو برای استارت آپ ها سئوبهینه › یکی از نکات مهم در سئو برای استارت آپ ها ، افزایش اعتبار و شناسایی بیشتر آنها به سایر وب سایت ها و کاربران است یک استارت آپ باید به جایگاه خود در شبکه های اجتماعی و انجمن های تخصصی مرتبط توجه › عامل حیاتی سئو برای رتبه بندی گوگل آپدیت نارون › · در این راهنما، ما به سوال « سئو چیست؟» پاسخ می‌ دهیم و عوامل حیاتی رتبه بندی گوگل که برای تسلط بر نتایج جستجو نیاز دارید را به شما می‌گوییم › › فرآیند سئو و بهینه سازی سایت چگونه انجام می‌شود؟ داستان › › · سئو به فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجوگر اشاره دارد که در نتیجه آنها، سایت شما بیشتر در نتایج جستجو به خصوص جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود به این ترتیب، شما می‌توانید
خواندن جزییات بیشتر


برچسب: آموزش سئو پیشرفته، بهترین سایت های آموزش سئو، بهترین آموزش سئو، آموزش سئو برای مبتدی، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۲۳ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

بهترین روش های حداقل طراحی وب که باید بدانید

بهترین روش های حداقل طراحی وب که باید بدانید


    • • بهترین روش های حداقل طراحی وب که باید بدانید بهترین روش های حداقل طراحی وب که باید بدانید در طراحی وب سایت این که از چه زبانی و چه تکنولوژی استفاده شود بسیار اهمیت دارد، طراحی ممکن است به صورت دستی انجام شود و یا اینکه فرد یا شرکت طراح از ابزار سایت ساز که در بازار موجود هستند استفاده کند در زیر به بررسی و تفاوت هر کدام از این روش ها می پردازیم کدنویسی کنترل پنل مدیریتی مجزا و رابط گرافیکی مجزا برای هر وب سایت روش های طراحی سایت › نکته برتر طراحی وب برای به دست آوردن وب سایت ایده آل › در اینجا ده نکته برتر در زمینه طراحی سایت که باید در مورد آن ها بدانید به شما خواهیم گفت که به سه دسته تقسیم می شود ترکیب، زیبایی شناسی و کارایی خواه شما یک طراح استخدام می کنید یا از یک سایت › › ده نکته کلیدی طراحی وب که کاربران باید بدانند و درک کنند › › روی برند خودتان بمانید در طراحی رسپانسیو سرمایه گذاری کنید روی میزبانی وب قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید روی سادگی تمرکز کنید روی یک تیم وب سایت نظری سرمایه گذاری کنید امنیت بالاترین اولویت است هرگز لینک ها را فراموش نکنید روی شیوه های سئوی جاری متمرکز بمانید ناوبری ساده روی محتوا سرمایه گذاری کنید گرایشات می ایند و می روند عناصر طراحی وب در یک دوره یک ساله به میزان قابل توجهی تغییر می کنند اما برند شما خیر نام تجاری تان چیزی است که شرکت شما را منحصر به فرد می کند اگر یک گرایش با پرسنالیتی شرکت شما مطابقت ندارد از دست زدن به چنین اقدامی پرهیز کنید روی تغییراتی که تکمیل کننده ماموریت و هدف سازمان شماست تمرکز کنید این کار به شما کمک می کند با گذشت زمان استفاده مردم از دستگاه ها بیشتر و بیشتر می شود اگر وب سایت شما نمی تواند با این بازدیدکنندگان به صورتی ساده و یکپارچه سازگار شود بخش بزرگی از مشتری یان خود را از دست خواهید داد روی توسعه وب سایتی که در هر صفحه ای جای می شود تمرکز کنید طراحی رسپانسیو یک ضرورت است با اینکه طراحی تغییر می کند اما برخی از جنبه های وب سایت ها ثابت باقی می ماند بدون یک هاست قابل اعتماد ، با مسائل زمان بندی مواجه می شوید و نمی توانید از پلت فرم تان به طور کامل استفاده کنید یک هاست خوب، بک آپ گیری منظم، ارتقا خودکار و مقیاس پذیری را پیشنهاد می کند وقتی به نبال یک هاست هستید شرکتی با سابقه قوی را پیدا کنید سادگی فراتر از یک دید واضح از وب سایت شما و تجربه کاربری است مطمئن شوید سایت تان می تواند با جزر و مد گرایشات سازگار شود شما باید به سادگی قادر به تغییر جنبه های طراحی تان مانند محتوا و دیگر جنبه های یک صفحه از دفترکارتان بدون نیاز به کمک گرفتن از یک توسعه دهنده باشید به دنبال یک شرکت توسعه دهنده وب سایت باشید که ابزارهای مورد نیازتان مثلا یک سیس چه شما یک تیم وب سایت در خانه دارید چه روی یک آژانس تکیه دارید شریکی دارید که اهداف بلند مدت بیزینس شما را می فهمد وب سایت ها عموما یک طول عمر ساله دارند بدین معنی است که باید حضور انلاین تان را به روز رسانی کنید اگر تیم وبی را انتخاب کنید که مطمئن هستید هم امروز و هم در آینده به شما کمک می کند می توانید خود را از زوال آهسته و اجتناب ناپذیر امنیت انلاین یک سرمایه گذاری در شرکت و آینده وب سایت شما است یک نقض امنیتی می تواند اطلاعات مربوط به مشتری تان را به خطر بیندازد ، چشم انداز سئو سایت شما را تغییر دهد و اثرات منفی دیگری روی استراتژی وب سایت شما بگذارد پلاگین های امنیتی، بک آپ های سیستم و بررسی های امنیتی معمول می تواند به شما در جلوگیری از یک حادثه امنیتی ویرانگر یاری رساند با اینکه این بخش سرگرم کننده نیست، اما برای اطمینان از صحت عملکرد لینک ها، آنها را بررسی کنید لینک هایی که به صفحه مناسب نمی روند یا کیفیت شان ضعیف است به بازدیدکنندگان برای خواندن محتوای وبلاگ شما کمکی نمی کنند ساختن لینک برای بهبود سئو هم نتیجه عکس خواهد داشت گوگل مرتبا در حال سرکوب کردن استراتژی ساخت لینک های نادرست است روی لینک های طبیعی که سئو دائما در حال تغییر است و همیشه باید یک استراتژی بلند مدت برای هر بیزینسی با یک حضور انلاین باشد زمانی برای درک کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند بگذارید و اصول اساسی سئو که بر ساختار وب سایت حکومت می کند را به یاد داشته باشید مطمئن شوید که از هدرهای منحصر به فرد، و دیگر روش های مبتنی بر سئوی قوی برای دسترسی موفقیت بازدیدکنندگان سایت به کلیک کردن در چند صفحه ی سایت برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازشان علاقه ندارند سعی کنید دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیاز را با سه کلیک فراهم کنید محتوای آنلاین عمر کوتاهی دارد ممکن است آنچه که امروز روی سایت ارسال می کنید چند هفته قبل قابل دسترسی یا مرتبط نبود محتوا با جمله بندی مجدد آن، گسترش آن، و تغییر عناوین بازیافت کنید و دائما به دنبال یک دید تازه برای ارائه به مخاطبین تان باشید به روز رسانی منظم محتوا یک تاکتیک سئو بادوام است که به نفع کسب و کار شما در آینده است › › مقالات روش های طراحی سایت › › مقالات روش در این روش فرد یا شرکت طراحی سایت ، ماژول های مورد نیاز برای رابط گرافیکی و کنترل پنل مدیریتی را به صورت دستی کد نویسی میکند مزایا تولید حداقل کد و در نتیجه سرعت لود بالا و بهینه بودن از › › طراحی وب سایت و چیزهایی که باید بدانیم › › · همچنین باید بدانید که ظاهر زیبا یک وب سایت تاثیر مهمی در جذب مخاطبین دارد ما در این مقاله سعی داریم تا مفاهیم مربوط به طراحی وب سایت را به طور کلی مرور کنیم، پس با ما همراه باشید › › مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب › › زبان برنامه نویسی دیگر مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب اگر به دنبال مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب هستید اولین قدم برای کسب و یادگیری مهارت های طراحی وب، یادگیری می باشد علت مهم بودن این مهارت یعنی اچ تی ام ال این است که این زبان اصلی ترین ساختار صفحات وب می باشد بنابراین برای طراحی وب به این شناخت احتیاج دارید البته لازم به ذکر است که نرم افزار هایی که با آنها کار می کنید خودشان این دستورات شما علاوه بر شناخت ساختار صفحه باید نحوه و روش نمایش سایت را نیز بدانید برای این کار باید یادگیری را در لیست مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب قرار دهید در حقیقت بعد از اچ تی ام ال این زبان دومین زبان مورد نیاز برای یک طراح وب حرفه ای می باشد بهتر است برای سهولت در کار و نتیجه گیری سریع تر زبان  و را به طور همزمان یاد بگیرید تا به م از دیگر مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب که باعث می شود شما به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید یادگیری می باشد یادگیری این مهارت به شما کمک می کند تا بدانید ترکیب های کدام رنگ ها با یکدیگر برای شما نتیجه ای مطلوب را حاصل می نماید دانستن آن که کاربران به چه صورتی با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند و چه عواملی بر بهبود این ارتباط مؤثر است برای از مهمترین مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب یادگیری و داشتن مهارت در حداقل یک و یا دو زبان برنامه نویسی می باشد انتخاب یکی از این زبان های برنامه نویسی موجود برای یادگیری مهمترین بخش است شما باید کاربردی ترین زبان ها و به روز ترین آنها را یاد بگیرید تا بتوانید از آن در کارهای خود استفاده نمایید مناسب ترین گزینه برای شما می تواند زبان برنامه نوی عوامل دیگری نیز در طراحی وب بسیار مهم و تاثیرگذار می باشند از جمله این عوامل نمایش دادن صفحات در موبایل ها است بسیاری از کاربران برای مشاهده وب سایت ها از موبایل ها استفاده می کنند و به همین دلیل باید وب سایت ها را به گونه ای طراحی کنید که در موبایل ها نیز نمایش داده شوند برای این کار یادگیری و آشنایی با طراحی واکنشگرا بسیار مهم است بنابراین یا › › راهنمای طراحی سایت ؛ همه آنچه که درباره طراحی وب سایت باید › › · روش های طراحی سایت وب سایت ها از لحاظ طراحی به دو دسته استاتیک و دینامیک تقسیم می شوند سایت های استاتیک به گونه ای هستند، که محتوای آن توسط برنامه نویس یا طراح سایت تهیه می شود و توسط مدیر
خواندن جزییات بیشتر


برچسب: سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت، قیمت طراحی سایت با کد نویسی، جدول قیمت طراحی سایت، هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۱۲ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

چگونه از ابتدا یک راهنمای سبک برای برند خود ایجاد کنیم؟

چگونه از ابتدا یک راهنمای سبک برای برند خود ایجاد کنیم؟


    • • چگونه از ابتدا یک راهنمای سبک برای برند خود ایجاد کنیم؟ چگونه از ابتدا یک راهنمای سبک برای برند خود ایجاد کنیم؟ › چگونه برند شخصی خود را ایجاد و تقویت کنیم آکادمی › چگونه یک برند شخصی را در نکته ایجاد کنیم ؟ تمرکز و تخصص در یک نقطه این به آن معنی است که شما باید برند خود را بر روی یک حوزه از موفقیت متمرکز کنید شما نمی توانید همه چیز را به همه بدهید شما › › برندسازی چیست و چگونه برندسازی کنیم اصول، مراحل و آموزش برندینگ › › نام و نشان تجاری بسازید تمامی زیرساخت های ضروری را مهیا کنید به فکر یک یا چند مزیت برتر باشید تبلیغات را شروع کنید و تا همیشه ادامه دهید کاربران و مشتریان را تحلیل کنید نظرات و بازخوردهای کاربران را جدی بگیرید ایده پردازی کنید و خدمات بهتر و متفاوت ارائه کنید کیفیت را فدای کمیت نکنید به فکر توسعه باشید یکنواخت نباشید، یکنواخت نباشید، یکنواخت نباشید اگر می خواهید کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید حتما توجه داشته باشید که یک نام خوب و مرتبط با حوزه فعالیت برای کسب و کار خود انتخاب نمایید بسیاری از کسب و کارها هستند که از نام فعلی خود رضایت ندارند و در برخی مواقع مجبور می شوند آنرا تغییر دهند این فرصت برای شما وجود دارد که از ابتدا نامی خوب را انتخاب کنید برای اینکه بتوانید نام مناسبی برای برند برای اینکه بتوان فعالیت یا ابراز وجود کرد باید زیرساخت ها مهیا باشد مواردی مانند محل فعالیت، تامین محصولات و خدمات، تیم فروش و فنی، ابزارهای تعاملی و مانند آنها باید بدرستی آماده و مهیا شده باشند این زیرساخت ها برای شروع فعالیت جدی و تبلیغات بسیار ضروری است پیشنهاد می شود در این مرحله دقت بالایی بکار ببرید برای اینکه بتوانید مانور خوبی در تبلیغات و معرفی خود داشته باشید حتما باید چند مزیت یا حداقل یک مزیت خاص در مقایسه با رقبای خود داشته باشید در زیر به برخی از مزیت های خاص اشاره شده است وجود تکنولوژی و قابلیت های خاص در محصولات گارانتی بازگشت وجه بدون قید و شرط گارانتی تعویض محصولات و یا تجدید خدمات پشتیبانی ویژه و ساعته بدون تعطیلی تبلیغات باید بصورت هدفمند و هوشمندانه انجام شود تبلیغات یک علم و تخصص تمام عیار است به همین جهت اگر خودتان تخصص کافی ندارید پیشنهاد می شود اینکار را به متخصص واگذار کنید همچنین باید طوری سازماندهی کنید که تبلیغات را بصورت مسمتر و پایدار ادامه دهید تبلیغات کوتاه مدت، بی نظم و بدون هدف تاثیر مثبتی بر روی کسب و کار شما نخواهد داشت و موجب از دست رف با تبلیغات و فعالیت های انجام شده یکسری افراد به کسب و کار شما مراجعه خواهند کرد همواره باید مخاطبان، کاربران و مشتریان را مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد اینکه مخاطبان به دنبال چه چیزی هستند؟ چگونه می توانیم بهترین شرایط را برای کاربران و مشتریان کسب و کار خود فراهم کنیم و … بازخوردها را از مشتریان خود بگیرید و در مواقعی نظرخواهی کنید توجه به نظرات مخاطبان، کاربران و مشتریان کسب و کار موجبات بالا رفتن محبوبیت را فراهم کرد توجه داشته باشید که مخاطبان افرادی هستند که مشتری فعلی ما نیستند و با یکسری کارها می توان آنها را به مشتری تبدیل کرد بازخورد مناسب بخصوص در سفارش یا خدمات اول نیز زمینه تبدیل شدن به مشتری دائم را ب یکی از اقدامات مهم در برندینگ این است که همواره ایده های نابی را برای مدیریت و توسعه برند خود بکار بگیرید ایده ها باید در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر باشد تا بتواند تاثیر مناسبی بر کسب و کار داشته باشد در اغلب مواقع کیفیت بهتر از کمیت است اگر نمی توانید در صورت گسترش کسب و کار، مدیریت مناسبی داشته باشید پیشنهاد می شود بجای توسعه بی نظم و مدیریت شده در حوزه ای محدودتر با نظم و مدیریت بهتر فعالیت کنید یکی از ملزومات برندسازی، توسعه کسب و کار است این توسعه می تواند بصورت های مختلفی صورت پذیرد فقط توجه داشته باشید زمانی به فکر توسعه باشید که کسب و کار در شرایطی فعلی بصورت کامل تحت کنترل تان است در عصر حاضر تجربه بخصوص در کسب و کارهای آنلاین ثابت کرده است که یکنواختی مانند داستان قورباغه و آب داغاست به این معنی که به تدریج نابودی کسب و کار فرا می رسد و عوامل کسب و کار متوجه آن نمی شوند › › هویت برند چیست و چگونه یک هویت برند قدرتمند ایجاد کنیم؟ › › اصلا هویت برند به چه معناست؟ خب حالا داشتن یک هویت برند چه اهمیتی دارد؟ بسیار خب، چگونه هویت برند خودم را بسازم؟ ۱ برای برند خود شخصیت بسازید ۲ تمامی نمادها و عناصر بصری برندتان را طراحی کنید ۳ یک برند بوک ایجاد کنید ۴ آگاهی از حضور برند خود را ایجاد کنید هویت برند صدای متمایز و ظاهر منحصر به فرد کسب و کار شماست که قرار است در جهان طنین‌انداز شود و جلوه نماید اگر بخواهم خیلی شعاری هویت برند را تعریف کنم، این جمله زیبا حق مطلب را ادا می‌کند اما اجازه دهید کمی بیشتر به شرح ماجرا بپردازم هویتی که برای برندتان ایجاد می‌کنید، در حقیقت پُلی است که میان خود و دیگر افراد جهان می‌سازید همه‌ی آن عناصری برند یا همان نام تجاری باید چیزی فراتر از داشتن صرفا یک لوگو باشد هویتی که برای برندتان می‌سازید، حکم نفس‌هایی را دارد که کسب و کارتان را زنده نگه می‌دارد و شما را از دیگر رقبایتان متمایز می‌کند این هویت اگر درست شکل بگیرد، در درازمدت دستاوردهای خیلی مهمی به همراه خواهد داشت این دستاورد بزرگ حس نزدیکی، اطمینان و وفاداری مشتریان است که کسب و کارت برای اینکه هویت برند خود را درست و اصولی ایجاد کنید باید مراحل زیر را انجام دهید برای برند خود شخصیت بسازید تمامی نمادها و عناصر بصری برندتان را طراحی کنید یک برند بوک ایجاد کنید آگاهی از حضور برند خود را ایجاد کنید این چهار موردی که برایتان لیست کردم، هریک به تنهایی دارای مراحلی هستند که در ادامه سعی کردم به طور فشرده و خلاصه به ش قبل از اینکه به فکر این باشید که برند خود را تبلیغ کنید و به همگان معرفی نمایید، باید ظاهر و شخصیت منحصر به فردش را خلق کنید همانطور که ما انسان‌ها ویژگی‌های اخلاقی و تیپ ظاهری خاصی داریم، برندها هم نیازمند داشتن این مشخصه‌های وجودی هستند برای شخصیت سازی برند خود باید کارهای زیر را انجام دهید حالا که مشخص کرده‌اید چه تعریف‌ها و ارزش‌هایی قرار است هویت برندتان را برجسته سازد، زمانش رسیده که دست به قلم شوید و آن را ترسیم نمایید برای این منظور جسور و باهوش باشید خلاقیت به خرج دهید اما از خط مشی و چارچوب‌هایی که برای برند خود مشخص کرده‌اید، خارج نشوید تمام هم و غمتان این باشد که عناصر بصری که خلق می‌کنید با هویت برند شما همخوانی داشته و حالا که تصمیم گرفتید چگونه برند خود را به مردم نشان دهید، با ایجاد یک برند بوک حرفه‌ای به ایده‌های خود پر و بال ببخشید برند بوک، کتابچه برند یا همان راهنما سبک برند همچون چراغی راهتان را روشن می‌کند هر یک از عناصر هویت برند شما را مشخص ساخته و همچون راهنمایی همیشگی، کارمندان، شرکا و سهامداران شرکت را راهنمایی خواهد کرد این کتابچه با جزئیات و دست پل رند، یک طراح گرافیک شناخته شده در زمینه لوگو شرکت‌ها، جمله‌ای به یادماندنی از خود به جای گذاشته است طراحی، سفیر خموش برند شماست تنها با بازاریابیآثار گرافیکی است که می توانید تصویر برندتان را با دنیا به اشتراک بگذارید و آگاهی از حضور برند خود را ایجاد نمایید استفاده از منابعی همچون وب سایت، کارت ویزیت و برای معرفی برند و جذب مخاطبین شما › › چگونه برندسازی کنیم؟ روش های ساخت برند از کسب و کار خود › › با تعریف برند خود شروع کنید آکاایران چگونه برندسازی کنیم ؟ روش های ساخت برند از کسب و کار خود محصولات و هدف خود را مرور کنید جایگاهی را که قرار است در بازار بدست آورید را مشخص کنید دلایل › هویت برند چیست هویت برند چیست و چگونه آن را طراحی کنیم؟ › هویت برند چیست هویت برند چیست؟ چگونه یک هویت برند قوی بسازیم طراحی پایه و اساس هویت برند شما ایجاد طرح برند طراحی هویت برند شما یک راهنمای سبک برای برند خود ایجاد کنید در نهایت… از آنجایی که بهتر است همیشه از همان اول شروع کنیم، بیایید اصلاً با این پرسش آغاز کنیم که هویت برند دقیقاً «چیست»؟ اصطلاحات «برند»، «برندسازی» و «هویت برند» بعضی اوقات به جای هم قابل استفاده هستند، اما فعلا اینجا در مورد موضوع بحث ما صدق نمی کند بدانید کی هستید قبل از اینکه بدانید با چه عناصر ملموسی می خواهید هویت برند خود را خلق کنید، باید به عنوان یک برند بدانید کی هستید این پرسش که به عنوان یک برند، کی هستید، از چند عنصر کلیدی تشکیل شده است ماموریت شما «چرا»ی شما چیست؟ ارزش های شما چه باورهایی به شرکت شما انگیزه می دهد؟ شخصیت برند شما اگر برند شما یک شخص بود، چه شخصیتی می داشت؟ جایگاه منحصر به فرد شما چگونه خودتان را در رقابت متمایز می کنید؟ صدای برند شما اگر برند شما یک شخص بود، چگونه با دنیا ارتباط برقرار می کرد؟ این از خود بپرسید چرا این کسب و کار را شروع کردیم؟ اعتقادات و ارزش هایی که برای ما به عنوان یک شرکت مهم هستند چیست؟ ما چه کاری را بهتر از هر شرکت دیگری انجام می دهیم؟ چه چیزی باعث خاص بودن ما می شود؟ اگر بتوانیم برندمان را در سه کلمه توصیف کنیم، چه می گفتیم؟ حال، سه کلمه ای که می خواهیم مشتریانمان برای توصیف ما به کار ببرند چیست؟ همچنین می توانید از این دفترچه کمکیبسیار جذاب از شرکت مشاورۀ بهره ببرید اگرچه این کتابچۀ کمکی برای برندسازی شخصی طراحی شده، اما استراتژی های همانطور که مانند مثال آدیداس، هویت برند شخصیت دانش آموز ممتاز شما را خلق کرد، طراحی نیز، خالق هویت برند شرکت شما شماست ابزارهای طراحی شما عناصر ملموسی هستند که تعیین می کند برند شما به چه صورت توسط دیگران درک می شود چیزهایی مانند لوگو، بسته بندی، طراحی وب سایت، طراحی گرافیک رسانه های اجتماعی، کارت ویزیت های شرکت و لباس هایی که کارمندان شرکت شما م پیش از آنکه شروع به ایجاد ابزارهای طراحی کنید، باید از ابتدا و از اساس آغاز کنید و پایه های ساختار طراحی خود را به تصویب برسانید آجرهای دیوارۀ هویت برندتان را خشت های سازنده ای که می خواهید پیش از ایجاد ابزارهای طراحی خود مشخص کنید، شامل این موارد می باشند هنگامی که آجرهای طراحی خود را جمع کردید، وقت آن است که با یک طراح کار کنید تا به هویت برند خود، جان دهید و آنچه که به عنوان یک برند هستید را به صورت ابزارهای ملموسی طراحی کنید تا بتوانید آنها را در فعالیت های بازاریابی خود مورد استفاده قرار دهید هویت برند شما می تواند در هر تعداد عناصری که فکرش را بکنید متبلور شود بسته به ماهیت کسب و کارتان، هر ی هنگامی که همۀ ابزارهای طراحی خود را جمع کردید، می خواهید مطمئن شوید که از آنها به درستی استفاده می شود، به همین دلیل است که قطعا مایلید یک راهنمای سبک برند ایجاد کنید این سند – که ابزارهای طراحی و زمان و چگونگی استفاده از آنها را در کنار بایدها و نبایدهای مربوط به آن تشریح می کند – تضمین خواهد کرد که هر طرحی که از این پس ارائه می کنید، با هویت برن هویت برند شما چیزی است که شما را از دریای بی پایان رقبایتان جدا و متمایز می کند و به مشتریان نشان می دهد که شما که هستید و انتظار داشته باشند که از کار با شما چه چیزی عایدشان می شود و اگر می خواهید برندتان به صورت یک نور مثبت درک شود، بسیار مهم است که هویت برند خود را به کمال رسانده و طرح هایی را خلق کنید که آنچه هستید را دقیقاً به مشتریان نشان می › › مراحل ثبت برند ثبت برند راهنمای مشهور مراحل ثبت برند و علامت تجاری سال › › مراحل ثبت برند ۱ در قسمت بالای صفحه و زیر عنوان اصلی مطلب مراحل ثبت برند و ثبت علامت تجاری در ۷ گام ساده بر روی عبارت “علائم تجاری” کلیک کنید تا عناوین تمامی مطالب مربوطه برای شما نمایش داده بشه و هر کدام
خواندن جزییات بیشتر


برچسب: چگونه یک محصول را برند کنیم، ساخت برند تجاری، چگونه یک برند جهانی بسازیم، ساخت برند لباس، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۸:۵۹ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

نکاتی که باید هنگام ساختن ژست های شخصیتی برای انیمیشن در نظر داشته باشید

نکاتی که باید هنگام ساختن ژست های شخصیتی برای انیمیشن در نظر داشته باشید


    • • نکاتی که باید هنگام ساختن ژست های شخصیتی برای انیمیشن در نظر داشته باشید نکاتی که باید هنگام ساختن ژست های شخصیتی برای انیمیشن در نظر داشته باشید › › شخصیت شناسی و نکاتی برای جذاب شدن هنر فردی › › · تلفن های تماس فقط برای پشتیبانی فروش به هیچ سوالی بجز در ارتباط با خرید پاسخ داده نمی شود تلفن ثابت ایمیل › › تولید محتوا آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ایده جذاب آکادمی › › تولید محتوا منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ چرا آموزش تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟ آموزش گام‌های تولید محتوا در اینستاگرام چند نکته برای تولید محتوای موفق در اینستاگرام ۲۳ ایده مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام آموزش برنامه‌ریزی برای تولید محتوا در اینستاگرام سوالات متداول درباره تولید محتوا در اینستاگرام به طور کلی به اطلاعات طبقه‌بندی شده در قالب فیلم، عکس، متن و… که پیامی را به مخاطب منتقل می‌کند، محتوا می‌گوییم منظور از تولید محتوا در اینستاگرام هم ارائه همین محتواهای مناسب با شناخت درست مخاطب است کسب و کارها و افراد مختلف، با توجه به شرایط ویژه و توجه بسیار زیادی که در این بستر وجود دارد، همواره سعی می‌کنند با تولید محتوای باکیفیت بتوانند توج به این موضوع فکر کنید که هر روز چه مقدار از زمان خود را در اینستاگرام می‌گذرانید؟ چه محتوایی شما را جذب خود می‌کند؟ استراتژی تولید محتوا و فروش کدام کسب و کار را در اینستاگرام می‌پسندید؟ پسآموزش تولید محتوای رایگانبسیار مهم است وقتی به عنوان یک کاربر و نه صاحب یک کسب و کار یا برند شخصی به این توجه کنید، متوجه می‌شوید که افراد زیادی در اینستاگرام و تصور کنید قرار است فردا عازم سفری طولانی و طاقت‌فرسا شوید چه کارهایی انجام می‌دهید؟ احتمالا ابزارهای مورد نیاز خود را آماده می‌کنید، اتفاقات احتمالی را در نظر می‌گیرید و از همه مهم‌تر اینکه نقشه راه خود را برای رسیدن به مقصد مشخص می‌کنید موفق شدن در اینستاگرام دقیقا مانند سفری طولانی و طاقت‌فرساست برای رسیدن به مقصد در این راه پر پیچ خم، چه کسب از انواع مختلف محتوا استفاده کنید بعضی از صفحات در یک قالب محتوایی خاص گیر می‌کنند به مرور زمان سبک محتوای شما تکراری می‌شود و در دنیای رنگارنگ و مملو از تنوع گم می‌شوید برای موفقیت در فضای اینستاگرام لازم است از انواع مختلف محتوا استفاده کنید از ویدیو و عکس، گیف و پست‌های اسلایدی تا انتشار یک فایل صوتی کوتاه، همه را کنار هم داشته باشید تا برای مخاطب تازه و خلاق باقی بمانید ارتباط نزدیک برقرار کنید هرچه ارتباط بیشتری در این فضا برقرار کنید، شانس موفقیت شما بیشتر است ارتباط با مخاطب‌ها که به طور کلی اصلی مهم و اساسی برای پیشرفت در فضای ایسنتاگرام است مسلم است که ارتباط صمیمی با مخاطبان وفاداری آن‌ها را به همراه خواهد داشت و محبوبیتتان را بیشتر خواهد کرد اما از طرفی دیگر ارتباط با صفحات هم سو و شبیه به خود را فراموش نکنید همواره سعی کنید به اجتماع همکاران خود ملحق شوید و با ساختن ارتباط بیشتر بتوانید هم‎ افزایی بیشتر داشته باشید هم افزایی که در نهایت به نفع هر سه ضلع این مثلث خواهد ب با اینفلوئنسرها همکاری کنید هزنکه با تولید محتوای مستمر و باکیفیت به مرور زمان در اینستاگرام دیده می‌شوید و به اهداف خود می‌رسید، اما همکاری با اینفلوئنسرها یکی از میانبرهایی است که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به مقصد برسید امروزه افراد و کسب و کارهای مختلفی در کنار تولید محتوای مناسب، با صرف هزینه بسیار سریع‌تر برای صفحات خود مخاطب جذب می‌کنند شما هم می‌توانید با افرادی که دنبال کننده‌های بیشتری دارند همکاری کنید و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریع‌تر رشد کنید پس از روشن‌ کردن چراغ راه کلی که قرار است در ایسنتاگرام در پیش بگیرید، احتمالا باید به فکر ساختن یک تقویم محتوایی باشید برای ساختن یک برنامه محتوایی هم نیاز به ایده‌هایی برای تولید محتوا دارید در ادامه سعی کردیم ایده‌های مختلفی را برای تولید محتوا در اینستاگرام گردآوری کنیم برای برنامه‌ریزی محتواها در اینستاگرام، پیش از هرچیز احتیاج به تقویم محتوایی دارید در همین مقاله مختصری درباره تقویم محتوا صحبت کرده‌ایم و به همین دلیل در ادامه فقط به برنامه‌ریزی برای اینستاگرام می‌پردازیم بهترین ایده های تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ هر پیجی که محتوای مفید، تخصصی و مورد نیاز گروهی از کاربران تولید کند موفق خواهد شد با این حال صفحات طنز و سرگرمی، موفقیت ، سبک زندگی و فروشگاه‌های اینترنتی از محبوبترین صفحات در اینستاگرام هستند پس اگر ایده‌ای ندارید می‌توانید از این موضوعات استفاده کنید چطور برنامه ریزی خوب برای پیج اینستاگرام داشته باشیم؟ ابتدا هدف خود را مشخص کنید سپس سعی کنید کاربران خود را بشناسید و با یک برنامه ریزی دقیق کار خود را شروع کنید یک تقویم محتوای منعطف ماهانه و هفتگی برای این کار بسیار مناسب است تا بتوانید در صورت لزوم نوع محتوای خود را تغییر دهید محتواهای پرطرفدار اینستاگرام چه هستند؟ محتوای آموزشی، نقل قول‌ها، مصاحبه‌ها، معرفی فیلم کتاب، ترندها، مسابقات، تخفیفات و … از محتواهای پربازدید در اینستاگرام هستند به کمک تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید › › نکته کوتاه ولی کاربردی روانشناسی شخصیت ثابت شده هنر فردی › › · شخصیت کاردینالی که اولین بار توسط روانشناسی به نام گوردون آلپورت به کار برده شد، به ویژگی های شخصیتی اشاره دارد که آنقدر با شخصیت فرد در هم آمیخته می شوند که او توسط این ویژگی ها شناخته می شود › › بهترین ژست های عکاسی برای خانم ها › › · عکس صورت عکس صورت از شانه ها به بالا بهترین فرم عکاسی برای شروع هستند نحوه گرفتن این عکس ها بسیار مهم است بنابراین باید با صبر و حوصله عکاسی کنید و از او چند نمونه عکس بگیرید تا به ژست › › نکته مهم برای ساخت اسلایدهای حرفه ای و ارائه عالی با پاورپونیت › › عبور اسلاید و جلوه های صوتی کلیپ آرت استاندارد طراحی و تصاویر گرافیکی عبور اسلاید و جلوه های صوتی می تواند کانون توجه مخاطب باشد که به نوبه خود باعث پرت شدن حواس مخاطب می شود بدتر از آن وقتی ارائه، دارای چندین افکت و عبور اسلاید باشد، روی کامپیوتر کندتر اجرا می شود در نتیجه آن یک ارائه آهسته است که می تواند مضحک جلوه کند این ترفندها به ندرت باعث بهبود انتقال پیام شما به مخاطب می شود استفاده از انواع افکت ها تنها ب پاورپوینت ها به طور گسترده ای از کلیپ آرت ها به عنوان کلیشه های بصری استفاده می کند این نشان دهنده عدم خلاقیت و دنبال کردن یک فرم استاندارد خسته کننده است ابتدا، مطمئن شوید که به تصاویر گرافیکی برای انتقال بهتر پیام خود نیاز دارد اگر از آنها استفاده کردید، از عکس هایی که خودتان اسکن کرده اید یا تصاویر با کیفیت بهتر از سایت هایی مانند از قالب های طراحی استفاده کنید موقعیت ها، رنگ ها و سبک ها را همگون کنید تنها اطلاعات لازم را وارد کنید مطالب را به اطلاعات ضروری محدود کنید › › تست جالب روانشناسی با این تست به ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید › › · حتی از روی رنگ لباس و علاقمندی ها نیز می توان فرد را شخصیت شناسی کرد در تست شخصیت شناسی زیر یکی از ۴ مورد را انتخاب و به ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید اولین کاری که در شرایط زیر انجام می دهید › › برندسازی در توییتر را چگونه حرفه ای و ساده انجام دهیم راز › › · همان طور که برای یک کنفرانس تلفنی یا یک جلسه برنامه‌ریزی می‌کنید و زمانی را به آن اختصاص می‌دهید، باید برای زمانی که به توییتر اختصاص می‌دهید نیز یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و آن را در
خواندن جزییات بیشتر


برچسب: ژست های شخصیتی، معنی زبان بدن همراه با عکس، ژست عکاسی، ژست دست در عکس، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۸:۴۸ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)

آیا وکتور یا شطرنجی برای تصاویر گرافیکی بهتر است: همه آنچه که باید بدانید

آیا وکتور یا شطرنجی برای تصاویر گرافیکی بهتر است: همه آنچه که باید بدانید


    • • آیا وکتور یا شطرنجی برای تصاویر گرافیکی بهتر است همه آنچه که باید بدانید آیا وکتور یا شطرنجی برای تصاویر گرافیکی بهتر است همه آنچه که باید بدانید › وکتور چیست وکتور چیست و چه کاربردی در طراحی لوگو و گرافیک دارد؟ پارماتیک › وکتور چیست · اما ارائه فایل‌های نهایی باید در قالب نرم‌افزارهای روز دنیا باشد برای طراحی لوگو بهتر است که از نرم‌افزارهای گرافیکی برداری استفاده کنیم چرا که لوگو وکتور مزیت‌های خود را به دنبال دارد › › فرمت‌های گرافیکی مختلف چه تفاوت‌ها و کاربردهایی دارند؟ › › فایل‌های وکتور ، انعطاف پذیری بیشتری دارند آنها با کمک فرمول‌های نسبی تهیه می‌شوند فرمت‌های ، و برای تهیه تصاویر گرافیکی که به طور مداوم باید تغییر اندازه پیدا کنند، مناسب هستند › وکتور چیست وکتور چیست؟ کاربردهای وکتور — به زبان ساده فیلم آموزش › وکتور چیست وکتور چیست ؟ پیدایش تصاویر وکتور نقطه تلاقی هنر وکتور و طراحی اهمیت وکتور در گرافیک اطلاعاتی که باید در خصوص وکتور داشته باشیم کاربرد وکتور در صنعت چاپ نرم افزارهای طراحی وکتور فیلم آموزش کامل مجموعه فیلم آموزش‌ کورل امروزه هرکسی که با طراحی گرافیک کامپیوتری سر و کار داشته باشد، به نوعی در آثار خود از وکتور کمک می‌گیرد در امور گرافیکی، دو دسته اصلی به نام گرافیک برداری وکتور و «گرافیک شطرنجی» یا رستر وجود دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم لازم به ذکر است که «اثر هنری وکتور» به اثری می‌گویند که توسط گرافیک برد برخی از اولین گرافیک‌‌های کامپیوتری به صورت وکتور بودند زیرا برای ایجاد تصاویر رستر، به کامپیوترهای گران‌قیمتی نیاز بود کامپیوترهای ابتدایی دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی و برخی بازی‌های کامپیوتری از وکتور استفاده می‌کردند این روند تا دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت که بعد از آن، بیشتر نمایشگرها به گرافیک شطرنجی رستر روی آوردند از آن‌جایی که بسیاری از تصاویر طراحی شد نکته قابل توجه این است که هم طراحان و هم تصویرسازان، هردو با وکتور کار می‌کنند اما تفاوت این دو بسیار مهم است طراحان در خصوص ترکیب‌بندی کمپوزیسیون کلی کار به هنگام خلق یک وب‌سایت، تبلیغ و موارد دیگر فکر می‌کنند که ویژگی‌های همچون متن، گرافیک و سایر المان‌های ساختاری را در بر می‌گیرد در این ترکیب‌بندی‌ها، طراحان از وکتورهای ایجاد شده توسط تصویرس تا اینجای کار با گرافیک برداریآشنا شدید اما به راستی اهمیت کار با وکتورها در گرافیک چیست؟ در دنیای طراحی گرافیک، وکتورها بخش اعظمی در صنعت چاپ و طراحی را به خود اختصاص می‌دهند به طور مثال، همواره لوگوها باید فرمتی به صورت وکتور داشته باشند زیرا خطوط و منحنی‌هایی که در لوگوها وجود دارند، باید به هنگام چاپ در اندازه‌های مختلف، شکل مناسب خود را حفظ ک تا اینجا، اطلاعات مناسبی در خصوص وکتورها و بهره‌گیری از آن‌ها در طراحی کسب کردیم اما برای آشنایی بیشتر با گرافیک برداری، مطالب زیر را به صورت موردی بیان می‌کنیم با داشتن اطلاعات زیر، استفاده بهتری از وکتورها خواهید داشت از فایل‌های شامل وکتور به خوبی می‌توان در صنعت چاپ بهره گرفت زیرا با توجه به این‌که این فایل‌ها از منحنی‌های ریاضی تشکیل شده‌اند، در هر اندازه‌ای، با وضوح بسیار بالا چاپ می‌شوند به طور مثال، یک لوگوی وکتور را می‌توان بر روی یک برگ کاغذ یا بر روی یک تابلو تبلیغاتی چاپ کرد که در هر دو، منحنی‌ها و خطوط لوگو به خوبی نمایان هستند البته توجه داشته باشی بعد از اینکه به خوبی با مفهوم وکتور در طراحی آشنا شدیم، به نرم‌افزاری نیاز داریم تا بتوانیم به کمک آن، پروژه‌های طراحی و تصویرسازی خود را به کمک ‌آن‌ها و در قالب وکتور انجام دهیم در ادامه، به بررسی نرم‌افزارهای مناسب برای کار و طراحی با وکتور می‌پردازیم با توجه به این‌که بسیاری از طراحان گرافیک، نرم‌افزار ایلوستریتوررا به عنوان اولین انتخاب خود در طراحی در نظر می‌گیرند، «فرادرس» مجموعه‌های آموزشی مختلفی را منتشر کرده است که همگی در قالب یک گنجینه آموزشی ۲۰ ساعته گردآوری شده‌اند لینک فیلم آموزش کامل در ادامه آمده است برای دیدن فیلم آموزش کامل اینجا کلیک کن یکی از نرم‌افزارهایی که برای طراحی برداری در این مطلب معرفی شد، نرم‌افزار کورلبود که قابلیت‌های گسترده‌ای از جمله مدیریت فونت در اختیار کاربران خود قرار می‌داد آشنایی با این نرم‌افزار از جمله ضروریات برای طراحان گرافیک به شمار می‌آید و به همین دلیل، «فرادرس» مجموعه فیلم آموزش‌ کورل را در قالب چهار دوره آموزشی مجزا تهیه کرده است فیلم‌ه › تصویر وکتور چیست تفاوت آن با تصاویر › معرفی انواع روش ترسیم تصویر معرفی تصاویر وکتور فرمت های رایج برای تصاویر وکتور مزایا و برتری های تصاویر وکتور نسبت به سایر انواع تصاویر معایب یا محدودیت های تصاویر وکتور نسبت به سایر انواع تصاویر استفاده از وکتور ها در چه شرایطی مناسب تر است؟ ما می دانیم که برای ترسیم یک خط، میلیون ها نقطه کنار یکدیگر قرار می گیرند و خط مدنظر ما را تشکیل می دهند با همین ساختار نقطه ای می توان بیشمار طرح و تصویر را رسم کرد کتاب های نقاشی ساده ای برای کودکان و خردسالان وجود دارد که احتمالا با آن ها برخورد داشته اید برخی از آن ها نقاشی هایی را به روش نقطه ای انجام می دهند یعنی تعدادی نقطه در جای مشخصی در واقع تصاویر وکتور، تصاویری هستند که در تشکیل آن ها از معادلات ریاضی استفاده شده است این معادلات ریاضی به نقاطی تبدیل شده اند که توسط منحنی ها و خطوط به یکدیگر متصل شده اند به این منحنی ها و خطوطی که این نقاط را به یکدیگر وصل کرده اند، مسیرهای وکتور یا گفته می شود به وسیله این منحنی ها و این خطوط، بیشمار تصویر و طراحی را به روش وکت فرمت هایی که برای تصاویر وکتور در دنیای دیجیتال رایج هستند به شرح زیر می باشند اولین موردی که می توان به عنوان برتری دنیای وکتورها در تصاویر به آن اشاره کرد، عدم وجود مسئله ای تحت عنوان افت کیفیت برای آنهاست به این ترتیب می توان از این تصاویر در طراحی لوگو، بنرهای تبلیغاتی، بیلبوردهای تبلیغاتی و… استفاده کرد در طراحی تبلیغات محیطی مانند پوسترها و تبلیغات قابل نمایش در اینترنت و تلویزیون می توان از این نوع تصاویر بهره برد و آنچه از تجربه کار کردن با انواع تصاویر به دست خواهید آورد، محدودیت بهره گیری از دنیای رنگ ها در تصاویر وکتور است در تصاویر بیت مپ یا همان شطرنجی، طراح یا تصویربردار، به دنیای عظیمی از رنگ ها و طیف های رنگی دسترسی دارد اما با توجه به تصویر زیر در دنیای وکتور به دلیل آنکه خبری از مربع های کوچک تشکیل دهنده تصویر وجود ندارد، نمی توان با رنگ ها آنطور در موارد زیر بهتر است که به سراغ استفاده از تصاویر وکتور در طراحی های خود برویم اگر قصدمان کار کردن بر روی یک پروژه عکاسی و فعالیت در حوزه عکاسی نیست، می توانیم از وکتورها استفاده کنیم، در غیر این صورت برای آنکه بتوانیم به جزئیات دسترسی داشته باشیم و از رنگ ها به طور بهینه تری بهره مند شویم، بهتر است از وکتور استفاده نشده و به سراغ تصاویر پیکسل › رستری یا وکتوری از کدام یک برای جعبه استفاده شود؟ › · برای دستیابی کامل به این ظاهر ، مهم است که بدانید از چه نوع حالتی برای طراحی جعبه خود استفاده میکنید یا ؟ تفاوت بین تصاویر شطرنجی پیکسلی و برداری می تواند گیج کننده باشد ، به همین › تصاویر پیکسلی و تفاوت بین تصاویر پیکسلی و وکتوری چیست؟ پویااندیش آموزشگاه › تصاویر پیکسلی و اولین ویژگی تصاویر پیکسلی این است که چون از مربع های کوچک، تشکیل شده اند، اگر روی عکس زوم کنید و یا آن را بزرگتر کنید، تصویر به شکل شطرنجی درآمده و در حاشیه های تصویر، شکل ها به صورت دانه دار یا › › تفاوت فایل های گرافیکی فراپیک فراپیک › › تفاوت اصلی بین و در این است که یک می‌تواند یک پس زمینه شفاف داشته باشد و به طور کلی با کیفیت‌تر است بنابراین بهترین پسوند برای تصاویری مثل لوگو در وب سایت‌ها است ، چرا که می
خواندن جزییات بیشتر


برچسب: تاثیر تصاویر وکتور در طراحی، چرا رستر بهتر از وکتور است، وکتور چیست، فایل‌های گرافیکی، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۸:۳۷ توسط:[email protected] موضوع: نظرات (0)